RTÜK, Kemal Kılıçdaroğlu’nun iddialarını yayınlayan 4 kanala para cezası kesti

    Rtük, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun TÜRGEV ve Ensar üzerinden Amerika’ya para aktarılması ile ilgili açıklamasını “eş zamanlı …

    30.05.2022
    122
    RTÜK, Kemal Kılıçdaroğlu’nun iddialarını yayınlayan 4 kanala para cezası kesti

    Rtük, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun TÜRGEV ve Ensar üzerinden Amerika’ya para aktarılması ile ilgili açıklamasını “eş zamanlı” yayınlayan” KRT TV, Tele 1, Halk TV ve Flash TV’ye reklam gelirlerinin yüzde 3’ü oranında para cezası kesti. Karar, oyçokluğu ile alındı.

    “MUHALEFET LİDERİNİN İDDİALARINI YAYINLAMAK NE ZAMAN SUÇ OLDU?”

    RTÜK ÜYESİ DE TEPKİ GÖSTERDİ

    Radyo ve Televizyon Üst Kurulu Üyesi İlhan Taşçı ise Twitter’dan yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı: ” Rtük, Sayın Kılıçdaroğlu’nun ülkeyi sarsacak, manşet haber niteliğindeki açıklamaları ve ifşa ettiği belgeleri yayınlayan Tele1 KRT, Flash ve Halk TV’ye oyçokluğuyla tavandan %3 para cezası verdi. Karar, basın özgürlüğüne, haber alma hakkına ve demokrasiye vurulan bir darbedir!

    “MECLİS TV’NİN DE FİŞİ ÇEKİLEBİLİR”

    Rtük yayıncılara “Kılıçdaroğlu’nun elinde belge de olsa, söyledikleri doğru da olsa yayınlarsanız ceza keserim, sansürlerim” gözdağını veriyor. Bu bakışla, partilerin canlı verilen grup toplantıları sansürlenir, muhalefetin sesi duyulmasın diye Meclis TV’nin fişi de çekilebilir.

    “BU NEYİN TELAŞI?”

    Türgev ve Ensar’ın şikayet dilekçelerine verilen sayı numaranın mürekkebi kurumadan RTÜK Başkanı Ebubekir Şahin özel talimatla akşam rapor hazırlattı. Yüzlerce şikayet dilekçesi aylardır hatta yıllardır işleme bile alınmazken şimdi bu neyin telaşı, kimlere yaranma arayışı!!!”

    ETİKETLER:
    YAZAR BİLGİSİ
    YORUMLAR

    Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.